streda 12. marca 2014

Sebadôvera

Opäť prinášam čriepky múdrosti od našich klientov. Dnes si povedzme niečo o sebadôvere.


Jedna známa podnikateľka sa vyjadrila:

"Neustále som sa trápila, lebo som chcela dosiahnuť dokonalosť. Až jedného dňa mi ktosi povedal:

Pre úspech nemusíš robiť všetko perfektne. Vyhráš, ak budeš robiť aspoň 51% vecí dobre.

Vtedy som si uvedomila, že sa nemám zdržiavať detailami."


Podobnú vec mi nedávno pripomenul náš dlhoročný klient, ktorý ocenil, že na našich seminároch sa prestal trápiť obavami, že niečo robí zle, lebo pochopil, že väčšinu vecí určite robí dobre. Keď sa zbavil zbytočných pochybností, jeho podnik vyštartoval do nebývalých výšin.

Zbytočné pochybnosti na človeka pôsobia tak, ako keď sa veslár pokúša ťahať po dne kotvu.




Väčšinu vecí robíte dobre, na to sa zamerajte!





Foto: © Fotolia.com

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára