piatok 8. októbra 2010

Motorová myš

Zaoberám sa hľadaním príčin úspechu už pomerne dlho. Stále znova narazím na to, že základné princípy sú jednoduché.

Usilovnosť, vysoké nasadenie, vytrvalosť sú dôležitejšie ako talent.

Keď som skúmal výsledky predajcov vo firmách, tak stále znova som objavoval rovnaký model:

- začni čo najskôr ráno dobrou prípravou dňa, naplánuj si čo chceš robiť a dosiahnuť
- naplánuj si viacej kontaktov, ktorým treba telefonovať, ako sa dá vlastne stihnúť
- buď ochotný mať prvé stretnutie hneď ráno a neboj sa stretávať večer, ak klient inokedy nemôže
- je omnoho lepšie stretnúť za deň niekoľko zákazníkov, ako im posielať iba "ponuky"
- predajca musí byť priam posadnutý chcením hovoriť so zákazníkmi

Počty kontaktov a nasadenie sú naisto dôležitejšie, ako "genialita" predajcu. Nemôžem si pomôcť, ale najúspešnejší predajcovia mi vždy pripomínali motorovú myš.

Tento svet je zreteľne postavený na kvantite.

3 komentáre:

  1. Výborne Paľko! Práve teraz som to potreboval pripomenúť:-))Ty jednoducho vieš:-))
    ťap!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pali, presne tak to je. Makať to je základ a keď pochopí produkt a vie predávať, tak máme vyhraté. Marcel.

    OdpovedaťOdstrániť